Veelgestelde vragen

ALGEMEEN

Wat kan ik regelen op Mijn Dunavie?
Met Mijn Dunavie heeft u altijd en overal inzicht in uw gegevens, contracten en betalingen. Ook kunt u veel zaken regelen op het moment dat het u uitkomt.

Bijvoorbeeld:
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren
- Huur opzeggen
- Overlast melden
- Betaalwijze en betaalgegevens aanpassen
- Contact met ons opnemen

AANMELDEN

Ik heb geen e-mailadres, kan ik een account aanmaken?
Helaas, u kunt zonder e-mailadres geen gebruik maken van Mijn Dunavie.

Ik wil een unieke inlogcode aanvragen om me aan te melden. Hoe doe ik dat?
De unieke inlogcode heeft u alleen nodig bij de eerste keer aanmelden. Heeft u deze niet ontvangen of bent u de unieke inlogcode kwijtgeraakt? Vraag gemakkelijk zelf de unieke code aan via Mijn Dunavie en ontvang deze in uw e-mail. Lukt dit niet? Dan kunt u contact opnemen met Dunavie via 071 820 08 00.

Hoe zorg ik dat ik het Mijn Dunavie-account kan gebruiken?
Ga naar mijn.dunavie.nl. Klik op de knop aanmelden. Vul hier uw gegevens in. Gebruik de achternaam en unieke code uit de brief die door ons is verzonden. U ontvangt nu een e-mail om uw aanmelding te bevestigen.

Eerste keer aanmelden lukt niet, wat moet ik doen?
Nadat u uw gegevens hebt ingevuld, krijgt u een e-mail. Met deze e-mail kunt u uw aanmelding bevestigen door op de link in de e-mail te klikken. Deze e-mail kan in de map met ongewenste mails zitten. Is er een andere reden waardoor het aanmelden niet lukt? Neem contact met ons op via 071 820 08 00. We helpen u graag verder.

Ik heb de aanmeldgegevens met unieke code aangevraagd, maar ik heb nog steeds geen gegevens ontvangen. Wat nu?
Controleer of de velden goed zijn ingevuld. Voor extra uitleg hierover klik hier . Lukt het nog niet? Neem contact met ons op via 071 820 08 00. Telefonisch controleren we samen welke gegevens bij ons geregistreerd zijn.

Hoe kom ik aan nieuwe aanmeldgegevens bij een echtscheiding of overlijden?
Neem contact met ons op via 071 820 08 00 om uw inloggegevens te veranderen. Zo zorgt u ervoor dat alleen u nog toegang hebt tot Mijn Dunavie.

INLOGGEN

Hoe log ik in op Mijn Dunavie?
Voer uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Opent de pagina niet direct op de inlogpagina? Klik dan op de knop ‘Inloggen’ rechtsboven op de pagina. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, wat moet ik doen?
Controleer of u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heeft u hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via 071 820 08 00. We helpen u graag verder.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ op de inlogpagina. Voer uw e-mailadres in dat gekoppeld is aan uw account. U ontvangt een e-mail met een link om het wachtwoord te resetten. Volg de instructies in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik ben vergeten met welk e-mailadres ik me heb aangemeld. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via 071 820 08 00. We helpen u graag verder.

Ik wil het e-mailadres (login) waarmee ik inlog veranderen. Hoe doe ik dat?
Log in met uw oude e-mailadres. Klik rechtsboven op uw naam en kies voor ‘Login wijzigen’. Vul nu het nieuwe e-mailadres. De volgende keer kunt u inloggen met het nieuwe e-mailadres.